Monday, January 14, 2008

Catch Lin Yu Zhong In New Idol Drama !

14 January 2008

You have seen him appearing on our TV screens as an Actor for the first time in Yuan Dian - The Beginning last year ( also now on Channel 8 - Mon to Thurs at 3.30pm on Channel 8) , now get set to see this talented songwriter , singer and composer from Malaysia appear in yet another in yet another Drama Serial - 《十分笑容》 currently showing on Malaysia Astro TV Channel ( Astro AEC Channel 301 ) !


《十分笑容》 Synopsis :

这是一部关于一群二十几岁的年青人探索友情的故事 - 他们与周遭的人的人际关系 , 他们的挣扎 , 他们的欢乐 , 他们的痛苦 ; 以及到最终 , 他们如何发掘自己而成为一个更好的人 。场景从这一群年青人在那仿佛天堂似的度假村开始 , 他们的人生就从此纠缠在一起 。

JOJO 和她的男朋友 DEREK 到度假村度假 , 傲慢 、 娇宠及情绪化的 JOJO 一向来都要所有的人与事顺从她的意愿 。 至于 DEREK 是个有钱的花花公子 , 他对 JOJO 神魂颠倒 , 时常想尽办法讨好她 。

RYNN 也正巧来到度假村寻找灵感以挽救及重新找回他事业的火花 。 在度假村内 , JOJO 遇见了前男友 RYNN , 他们的相逢并不愉快而且双方都感到不自在 。 毕竟 , 他们当初并没有和气的分手 。RYNN 在这里 认识了 CRYSTAL , 她是他的开心果 , 她天生的开朗性格慢慢的打开他的心房 。 虽然如此 , 她也有自己的故事 , CRYSTAL 从小就患有骨癌但已逐渐好转 。 除了她的医生以及她自己以外 , 没有人知道这件事 。

CRYSTAL 的 开朗 个性开始改变 JojoJojo 学会控制她的脾气和变得更关心其他人。 Jojo 也开始看到 Rynn 的 变化 , 同时,再次对他产生 好感 。好景不长在 , 正当 Crystal 开始发现自己非常在意 Rynn , 医生却在这时候告诉她 , 她的癌症再一次复发。昔日快乐的她,变得失落,开始 失去了求生的意志 。

故事接下来会发展到什么地步 ? 这一群年轻人究竟会如何面对即将在这度假村发生的感情与事 ?

所谓笑容,可以是以不同方式表达出来或可以是象征着不一样的意思。每个笑容有它的含义和故事。对他们而言 , 这笑容分享了他们的笑声 、 哀痛、喜悦和希望。但最重要的是 , 它在他们之间创造了的一段珍贵的爱。


* Synopsis Extracted From : Astro Official Website *

*Starring Lin Yu Zhong as RYNN , catch this new 13 Episodes Idol Drama 《十分笑容》 which will be shown on Malaysia Astro TV Channel ( Astro AEC Channel 301 ) from 6 Jan 2008 onwards till 29 February 2008 , every Saturday at 7pm ! This coming Saturday will be showing it's third Episode already ! *


More on This Idol Drama Here :

http://www.astromobile.com.my/aec/index.html

No comments: